Kaapstad dag 3

10 maart 2015 - Cape Town, Zuid-Afrika

Vandaag een hele dag weggeweest met de hop on-hop off bus.  We zijn begonnen aan kasteel de goede hoop en daarna naar het district six museum waar men een weergave gaf van de apartheid.  Daarna terug met de bus richting de tafelberg.  Hier zijn we met de kabelbaan naar boven gegaan en hebben we een wandeling over de top gemaakt.  Gelukkig hadden we een jas meegenomen, want het was daar serieus koud en er stond een zeer felle wind.  Hier hebben we een dassie gezien.  Ziet eruit als een marmot maar zou van de olifant afstammen.  Na de wandeling zijn we dan verder gereden naar Camps Bay.  Hier hebben ze echt een mooi strand, alleen spijtig dat het zeewater een beetje te koud is. De cocktails zijn hier ook lekker. Als eindpunt hadden we dan weer waterfront, waar we snel nog wat inkopen hebben gedaan voor morgen en ook weer lekker geeten. Blijkbaar hebben we de wind van op de tafelberg meegenomen. Het waait hier nogal fel.  Benieuwd wat het weer morgen gaat geven dan.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl